zondag 6 december 2009

Op naar de google top

Ik heb een mooie website gemaakt maar hoe kom ik in de top 10 van Google. Ik weet dat de surfende mensen niet verder komen dan de 2 de pagina van google dus een lezer op zoek is naar mijn website zou ik ook graag willen dat ze me vinden. Titel Zet hier in de titel van de website maar ook zoek woorden waarop lezers op zoek zijn. De naam van de website zegt lezers in eerste instantie vaak niet veel. Met een paar woorden uitleg kom je al een heel eind. WebOpties weergeven... Resultaten 1 - 1 van 1 van www.i-saac.nl. (0,11 seconden) Zoekresultaten i-saac I-saac. www.i-saac.nl/ - META keywords: Verzin goede trefwoorden voor je website. Kijk ook eens bij de concurent.Zet niet meer dan 15 woorden in de meta tags anders worden ze afgekapt. Description: Verzin een korte leesbare samenvatting van de website. Probeer in de tekst ook tref woorden in te verwerken. Aanmelden bij zoekmachines: Maak een mooie standaard beschrijving en Meld je aan bij de volgende zoekmachines:Google, Yahoo, AltaVista, Ask, Cuil en AlltheWeb. Deze wisselen samen gegevens uit. Verder LinkedIn, Xing, Ning, Hyves, Twitter Youtube en Facebook,. Allereerst aanmelden bij google https://www.google.com/webmasters/tools/home?hl=nl http://www.google.com/addurl/?continue=/addurl En dan wachten tot de site word geindexeerd. yahoo Alleen engelstalig AltaVista gaat via Yahoo bing http://www.bing.com/docs/submit.aspx Analyse van de concurent Kijk naar links die hoog scoren en die een soort gelijke website hebben. Kijk naar het aantal pagina's wat ze hebben. Zoek naar het aantal backlinks: Dit zijn de links die rechtsteeks verwijzen naar de pagina site:dataweg.nl allinanchor: keywoord site:www.sitenaam.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten